Siria - Palmyra, oaza desertului!

Hmmm.... e doar continuarea postului anterior, insa cum mi-e lene sa tot plimb pozele dintr-o parte in alta, am zis ca mai bine fac un post nou.

Continui cu povestea din "oaza desertului". Excursia catre Palmyra este obositoare, mai ales daca esti inghesuit langa alte 2 persoane care masoara peste 1.80 pe bancheta din spate a unei masini meschin de mici. Merita insa tot efortul!
Cand am ajuns era furtuna de nisip. Nu semana nici pe departe cu cea din Mumia, insa a fost suficienta cat sa-ti treaca cheful de masa de pranz...am rontait praf si nisip pt tot restul zilei.









Vedere din fort!

Comments

Popular posts from this blog

De ce nu am sa renunt la Pilates...ever!

Rezumate si idei principale - 3 - Ralph Bruksos - Schimbarea ca oportunitate

Rezumat si idei principale - 2 - Carol Dweck - Mindset