Funny Husband - #1

Ma apuc acum cateva saptamani sa caut niste pastile de slabit. Se pare ca mersul la sala e minunat, dar in loc sa slabesc am pus niste muschi pe mine de trebuie sa fiu atenta cand trantesc usa ca sa nu o fac zob.
Printre primele rezultate pe care mi le livreaza google...Clenbutirol si Cytomel. In stilul meu de a ii comunica inutilitati lui Costin, ii zic ca am gasit solutia minune. Imi mormaie ceva vag inteligibil care suna a "ai grija ce efecte secundare au", dupa care incep sa sap cu atentie dupa toate efectele secundare.
3 zile mai tarziu, il anunt foarte incantata ca nu voi lua nimic din pastilele minune.
Costin deja obisnuit cu rollercoaster-ul meu decizional in materie de "subiecte inutile" (his naming), se preface interesat "Ah, vai...dar cum asa?!"
Eu - ...pai da, printre multele efecte secundare gen risc de atac cardiovascular and the rest, se numara si faptul ca ar putea sa imi creasca cuc (explicatia mea populara pentru procesul de virilizare)....
Costin (total amuzat): -....ah bun iubita, pai c#%e ai deja....o sa ai pachetul complet!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

De ce nu am sa renunt la Pilates...ever!

Rezumate si idei principale - 3 - Ralph Bruksos - Schimbarea ca oportunitate

Rezumat si idei principale - 2 - Carol Dweck - Mindset