Cativa pasi pana la Manastirea Snagov

Cura de slabire nu tine cont de faptul ca de Paste ai pe masa drob, oua, ciorba de miel, pasca, cozonac si o tona de alte bunataturi....Cura de slabire cere sport, ambitie si mancare putina.
Cum este absolut logic ca avand burta plina de tot ce am enumerat mai sus nu ma duceam sa fac jogging in parc, am facut o plimbare la Manastirea Snagov. Teoretic aici se afla capul lui Vlad Tepes, insa nu pot afirma asta cu certitudine, pentru ca nu am intrat in biserica...am fost prea captivata de imprejurimi.
Enjoy! Drumul de la debarcader la intrarea in curtea bisericii (foarte pompos descrisi cei 2m de scanduri unde ne-a lasat o barcuta timida si firava)!
Manastirea are un parculet superb de jur imprejur!

Vedere din curtea bisericii!

Asta e de la sangele lui Vlad Tepes :))

Cum mie imi plac pietrele mult de tot...o sa tot apara fotografii de genul!

Alte pietre din zidul manastirii!

Un put pitoresc. Avea apa, dar si eu aveam suc la mine...deci nu m-am riscat!




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

De ce nu am sa renunt la Pilates...ever!

Rezumate si idei principale - 3 - Ralph Bruksos - Schimbarea ca oportunitate

Rezumat si idei principale - 2 - Carol Dweck - Mindset